پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
نمازهای جماعت زائران اربعین

حوزه / زایران حسینی در مسیر ۸۰ کیلومتری از نجف به کربلا، به محض ندای الله اکبر، در نزدیکترین موکب، نماز جماعت بر پا می دارند و عملا به آرمان های سیدالشهداء که در کارزار روز عاشورا از نماز اول وقت دست نکشید، اقتدا می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تصاویر رسیده از زیارت میلیونی عاشقان اباعبدالله الحسین حاکی از اهتمام ویژه زایران به نماز اول وقت و حضور گسترده در نمازهای جماعت است.

زائران حسینی در مسیر 80 کیلومتری از نجف به کربلا، به محض ندای الله اکبر، در نزدیکترین موکب، نماز جماعت بر پا می دارند و عملا به آرمان های سیدالشهداء که در کارزار روز عاشورا از نماز اول وقت دست نکشید، اقتدا می کنند.

خاطر نشان می شود که صدام در دوره حکومت ننگین خود در عراق با هر گونه اجتماع شیعی در نقاط مختلف عراق از جمله برپایی نمازهای جماعت، تا آنجایی که می توانست مقابله می کرد و به تدریج فرهنگ نماز جماعت در میان مردم عراق، تحت تاثیر آن سیاست ظالمانه قرار گرفته بود اما سال به سال، به رونق نمازهای جماعت در این کشور افزوده می شود و یکی از جلوه های زیبای نماز جماعت در کشور عراق را می توان در ایام اربعین مشاهده نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha